Kuća magične trave – kolekcija Different s bučinim uljem

Ako poput mene volite domaću, prirodnu i organsku kozmetiku koja nije testirana na životinjama onda biste svakako trebali obratiti pažnju na brend Kuća magične trave.

Kuća magične trave je brend certificirane ekološke kozmetike OPG-a Jakopović iz Pake koji se već 10 godina bave ekološkim uzgojem ljekovitog bilja, prije svega melise (matičnjaka), ali i mente, smilja i čokoladne mente.

Paletu eko kozmetike čini 50-tak proizvoda za njegu lica, tijela i kose. Posebno se ističu kruti šamponi i ulje za kosu, baby kolekcija, kolekcija anti age s uljem sjemenki crnog grožđa i kolekcija sa smiljem, multifunkcionalna muška kolekcija One for more za njegu brade i brkova, te artiklima najbrojnija tzv. “Zelena kolekcija” s matičnjakom.

Ja sam se s ovim brendom prvi put susrela prije otprilike godinu dana dok sam si tražila neku prirodnu kremu za svoje problematično lice. Tada sam isprobala njihovu Melissinu kremu za mješovitu kožu i oduševila se. Osim toga, koristim i njihov prirodni deo stick koji ne sadrži štetne sastojke, a vrlo je učinkovit. No prijeđimo mi na glavnu temu današnjeg posta – kolekciju Different čiji je glavni sastojak bučino ulje.

Bučino ulje, osim u gastronomiji, u posljednje vrijeme postaje sve popularniji sastojak i u kozmetici. Sadrži neke vrlo hranjive i vrijedne sastojke, vrlo je gusto, a zbog svog je antimikrobnomg djelovanja odlično za tretiranje nečiste i masne kože. Pogodno je i za zrelu kožu, a pomaže i kod raznih kožnih problema kao što su dermatitis, ekcemi, pelenski osip i sl.

IMG_4780

Kolekcija Different by KMT s bučinim uljem nova je linija bio kozmetike i sastoji se od četiri proizvoda koje vam predstavljam u nastavku.

Prije nego krenemo s recenziranjem proizvoda, samo ću vas ukratko upoznati sa stanjem svoje kože. Dakle, moja je koža lica mješovita, osjetljiva i sklona aknama. Koža tijela mi je suha i ponekad sklona dermatitisu, koji sam genetski naslijedila od tate. Zbog svega toga, ovi su se proizvodi činili kao idealan odabir za mene.

Pa krenimo s recenzijama…

Different soap – sapun s bučinim uljem

Svi proizvodi dolaze u upečatljivoj kartonskoj ambalaži vrlo privlačnog izgleda. Sapun je zelene boje i ima vrlo karakterističan i osvježavajući miris u kojemu najviše prevladava menta. Riječ je o prirodnom proizvodu s organskim sastojcima kao što su aloe vera, ulje bučinih sjemenki te prirodna eterična ulja mente, smilja i naranče.

Namijenjen je pranju lica i tijela, vrlo je tvrde teksture i nije sklon raspadanju prilikom korištenja pod vodom, što mi se osobito sviđa. Jako dobro očisti kožu lica i tijela i mislim da će najviše odgovarati osobama s malo masnijom kožom, iako ga mogu koristiti svi tipovi kože. Osobito se preporuča za kožu sklonu aknama i dermatitisu. Djeluje protuupalno, antibakterijski i osvježavajuće.

IMG_4802

IMG_4805

Meni se ovaj sapun izuzetno dopao, iako nisam navikla na pranje lica niti tijela sapunom, uglavnom koristim gelove. Već neko vrijeme imam problema s aknama tako da mi ovaj sapun izuzetno odgovara, a najčešće ga koristim za lice, dekolte i leđa jer su mi to najproblematičniji dijelovi. Ponekad ga koristim i za pranje cijelog tijela, a osobito mi prija kod jutarnjeg tuširanja zbog osvježavajućeg mirisa.

IMG_4790

Ako tražite učinkovit i prirodan proizvod za pranje lica i tijela, imate moju toplu preporuku za ovaj sapun.

Different In Shower Body Butter

Obožavam proizvode za njegu tijela koje mogu koristiti pod tušem! Upravo je takav i ovaj maslac za tijelo s uljem bučinim uljem.

Koristim ga nakon pranja tijela sapunom s bučinim uljem i to je moja idealna jutarnja kombinacija za razbuđivanje. Glavni sastojak ovog proizvoda  je kakao maslac zbog čega ima vrlo hranjiva svojstva. Nanosi se na mokru kožu nakon pranja te ga je potrebno isprati. Sadrži 100 posto organske sastojke.

IMG_4807

IMG_4809

Maslac je slične boje i mirisa kao i sapun, ali potpuno je drugačije teksture što i ne čudi s obzirom na to da mu je svrha njega, a ne čišćenje. Ovaj me proizvod apsolutno oduševio! Kao što sam već spomenula, obožavam proizvode za njegu koje mogu koristiti ispod tuša jer mi taj način ubrzava cjelokupan proces jer se ne moram mackati nakon tuširanja. Koža tijela nakon nanošenja ovog maslaca je vrlo mekana i nahranjena te nježna na dodir. Ne ostavlja mastan trag pa se odmah nakon tuširanja možete odjenuti, što je također super. Može se koristiti i za lice i za tijelo.

Maslac je pogodan i za piling jer sadrži bučino brašno koje pomaže kod odstranjivanja mrtvih stanica kože. Mislim da je ovo jedan multifunkcionalan proizvod  koji će se u današnje užurbano vrijeme odlično uklopiti u beauty rutinu svake žene.

Different Krema za lice za normalnu do masnu i problematičnu kožu s organskim bučinim uljem

Iako su mi se svi proizvodi iz ove kolekcije dopali, mislim da je upravo krema za lice moj favorit. Dolazi u plastičnoj ambalaži s pumpicom u količini od 100 ml.

IMG_4816

IMG_4923

Glavni sastojci kreme su bučino i lješnjakovo ulje te eterično ulje čajevca, smilja i mente.

Ambalaža je vrlo kvalitetna i proizvod se jako lijepo dozira. Ono što će vas najprije iznenaditi je boja ove kreme koja je zelena. No ne brinite, boja ne ostaje na koži nakon nanošenja. Tekstura kreme je dosta rijetka i lagana, ali neka vas to ne zavara. Ova je krema izuzetno hranjiva. I zbog toga je obožavam. Ne otežava kožu lica nakon nanošenja, a istodobno je jako dobro nahrani. Miris kreme je vrlo specifičan, a osjeti se bučino ulje, kao i menta. Miris je dosta intenzivan, ali meni osobno prija. Krema se jako lijepo i dosta brzo upija u kožu i idealna je podloga za make-up. Hidratizira i ne masti kožu te ima lagani matirajući učinak.

IMG_4904IMG_4914

Sadrži 100 posto organske sastojke, a idealna je za tretiranje problematične kože. S obzirom na to da je vrlo hranjiva, ja je najviše volim koristiti kao večernju njegu.

Different Melem od bučinog ulja

Ovaj je melem pravo čudo! Dolazi u metalnoj teglici u količini od 30 ml i tamnosmeđe je boje, a miris mu je predivan, osobito ako volite takve biljne mirise. Riječ je o univerzalnom balzamu za lice i tijelo, a sadrži čisto bučino ulje s jojobinim voskom. Melem me osvojio već kod prvog nanošenja i od tada se ne prestajem mackati njime. Najčešće ga koristim za usne, ali idealan je i za ispucalu i suhu kožu na rukama, stopalima, laktovima…

IMG_4920IMG_4796

Vrlo je hranjiv i mastan i može se koristiti za njegu na svim dijelovima tijela, a odličan je i kao noćna njega zrele kože lica jer omogućava regeneraciju te vraća sjaj umornoj koži.

Mislim da bi se ovaj proizvod trebao naći u kozmetičkoj torbici svake žene, osobito sad tijekom hladnijih dana koji nam stižu kada gotovo svi imamo problema s suhom i ispucalom kožom.

IMG_4919

Dosad sam koristila slične proizvode mnogih brendova, ali nijedan me nije oduševio kao ovaj.

I da zaključimo, kolekcija Different by KMT sadrži uistinu drugačije proizvode od onih s kojima se uglavnom susrećemo na tržištu. Svi proizvodi su prirodni i sadrže visoko kvalitetne i organske sastojke koji pomažu kod mnogih problema s kožom. Proizvodi nisu testirani na životinjama i posve su prirodni. Mene su oduševili, a vjerujem da će i vas, samo im morate dati priliku.

Jeste li već isprobale nešto od Kuće magične trave? Pišite mi u komentarima!

*PR uzorci
M.

Oglasi

One thought on “Kuća magične trave – kolekcija Different s bučinim uljem

Komentiraj

